Veebipoe üldtingimused
1. Üldsätted
1.1. Käesolevad tingimused kehtivad [House of Hair, Ingelelis OÜ] veebipoes kaupade tellimisel ja ostmisel.
1.2. Veebipoe omanik on [Ingelelis OÜ], [16714902], e-post [[email protected]] (edaspidi: Müüja).
1.3. Tingimused kehtivad kõikidele isikutele (edaspidi: Klient), kes sooritavad veebipoes oste või kasutavad veebipoodi.
1.4. Müüjal on õigus tingimusi igal ajal muuta, avaldades need veebipoes. Tellimusele kohaldatakse tellimuse esitamise hetkel kehtivaid tingimusi.
2. Müügilepingu jõustumine
2.1. Müügileping Klient ja Müüja vahel jõustub alates hetkest, mil Klient on esitanud tellimuse ja tasunud tellimuse eest.
2.2. Müüjal on õigus mõjuval põhjusel keelduda tellimuse täitmisest, näiteks kui:
- kaup on otsa saanud,
- hind või tootekirjeldus on eksituse tõttu ebaõige,
- Kliendi andmed on puudulikud või valed.
3. Hinnad ja maksetingimused
3.1. Kõik veebipoes esitatud hinnad on eurodes. Kui Müüja on käibemaksukohustuslane, sisaldavad hinnad käibemaksu vastavalt seadusele.
3.2. Klient kohustub tasuma tellimuse täies ulatuses enne kauba väljastamist.
3.3. Veebipoes on võimalik tasuda järgmiste makseviisidega: [pangalink, kaardimakse, Apple Pay ja Google Pay]
3.4. Pangalingiga tasumisel kindlasti vajutada nuppu "Tagasi kaupmehe juurde".
3.5. Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Ingelelis OÜ arvelduskontole.
3.6. Ingelelis OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
3.7. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
4. Kauba kohaletoimetamine
4.1. Kaupa toimetatakse kohale Eesti piires.
4.2. Tarneaeg sõltub kauba saadavusest ja Kliendi valitud tarneviisist. Tellimuse töötlemiseks võib minna 1-2 tööpäeva. Üldjuhul jõuab kaup Kliendini 2-7 tööpäeva jooksul alates makse laekumisest.
4.3. Kaup saadetakse kliendi valitud SmartPosti pakiautomaati.
4.4. Müüja ei vastuta viivituste eest, mis tulenevad kolmandatest isikutest (nt postiteenuse osutaja).
4.5. Kauba kättesaamisel kohustub Klient koheselt kontrollima kauba vastavust tellimusele ning puuduste ilmnemisel teavitama Müüjat viivitamatult.
5. Taganemisõigus ja kauba tagastamine
5.1. Tarbijal on õigus lepingust taganeda 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
5.2. Taganemisõiguse kasutamiseks peab Klient esitama vastavasisulise avalduse e-posti aadressil [[email protected]].
5.3. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, originaalpakendis ja samas seisukorras, nagu see Kliendile üle anti.
5.4. Tagastamise kulud kannab Klient, välja arvatud juhul, kui tagastamine toimub Müüja vea tõttu (nt vale või defektne kaup).
5.5. Müüja tagastab Kliendile raha 14 päeva jooksul alates tagastatud kauba kättesaamisest.
6. Pretensioonide esitamine ja vastutus
6.1. Müüja vastutab kauba lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul kauba üleandmise päevast.
6.2. Pretensioonid tuleb esitada mõistliku aja jooksul, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul mittevastavuse avastamisest.
6.3. Müüja ei vastuta:
- Kliendi süül kauba kahjustamise eest,
- kauba mittesihipärasest kasutamisest tulenevate kahjude eest,
- loomuliku kulumise eest.
7. Isikuandmete töötlemine (privaatsus)
7.1. Müüja töötleb Kliendi isikuandmeid kooskõlas kehtivate õigusaktidega ja ainult tellimuse täitmise eesmärgil.
7.2. Müüja ei edasta isikuandmeid kolmandatele isikutele, välja arvatud juhul, kui see on vajalik tellimuse täitmiseks (nt kullerteenus).
7.3. Kliendil on õigus saada teavet oma andmete töötlemise kohta, samuti nõuda andmete parandamist või kustutamist vastavalt seadusele.
8. Lõppsätted
8.1. Kõik erimeelsused püütakse lahendada läbirääkimiste teel.
8.2. Kui kokkulepet ei saavutata, lahendatakse vaidlused Eesti Vabariigi seaduste alusel Eesti kohtus.
8.3. Tingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad pooled kehtivatest õigusaktidest.